Itt tudsz a posztjaidhoz címkéket felvenni. Írd be a kívánt címkét a rubrikába, majd nyomj rá a hozzáad gombra vagy nyomj egy entert. Onnan tudod, hogy sikerrel jártál, hogy a rubrika fölött megjelenik a címke. Ismételd meg a műveletet, annyiszor, ahány címkét fel szeretnél venni. A felvett címkéket a mellettük lévő kapcsos zárójelbe tett mínusz karakter megnyomásával tudod törölni.
Ezzel a dátummal jelenik meg a posztod, és ennek megfelelően fogja elfoglalni a helyét a blogod posztfolyamában. Érdemes az első publikált mentés dátumát megadni ide.
Ez lesz a posztod webcímének az a része, amely a blogod webcíme után jelenik meg. Pl: azenblogom.reblog.hu/ez-a-poszt-urlje. Fontos, hogy ide se speciális karaktereket, se szóközt nem tudsz megadni. Ezt a mezőt egyáltalán nem kell módosítanod, ha nem akarod.
Ha adminjogokkal is rendelkezel, itt kiválaszthatod, a blogodon dolgozó melyik szerző neve alatt kívánod publikálni az anyagot.
Ha meztelenkedés, vagy egyéb olyan tartalom van a posztban, amelyet nem kéne gyereknek látnia, itt az IGEN opciót kell választanod. Ekkor bárki, aki megnyitná a posztodat, egy olyan oldallal találja szembe magát, ahol meg kell erősítenie, hogy elmúlt 18 éves.
Itt minden esetben érdemes olyan elemeket megadni, amelyek jól lefedik a bejegyzés valós tartalmát. Kevesebb költőieskedés, több lényeg. Alapesetben a SEO mező első megnyitása előtti utolsó állapot szerint másolja ki a blogbejegyzésből a megfelelő elemeket a rendszer.
A keresőmotorok és a közösségi oldalakra való megosztás esetén ez a cím fog megjelenni, és ezt elemzik az említett rendszerek.
Hasonlóan működik, mint a SEO cím, csak ez értelemszerűen a bejegyzésed rövid leírása legyen.
Azok a kifejezések, amelyek szerinted a legjobban fedik a bejegyzést. Hasonlóan működik, mint a címkézés.
Írd be a kívánt kulcsszót a rubrikába, majd nyomj rá a hozzáad gombra. Onnan tudod, hogy sikerrel jártál, hogy a rubrika fölött megjelenik a kulcsszó. Ismételd meg a műveletet, annyiszor, ahányat fel szeretnél venni. A felvett kulcsszavakat a mellettük lévő kapcsos zárójelbe tett mínusz karakter megnyomásával tudod törölni.
Ezt a szerkesztőfelületen is meg tudtad már adni. Ez az a kép legyen, ami a lehető legjobb illusztrációja a bejegyzésednek, mert a közösségi megosztásoknál, kiemeléseknél, keresések során ezeket fogja a bejegyzéseddel társítani a rendszer.
A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Mediaworks Hungary Zrt. által tárolt adatok
kezelésével, felhasználásával, továbbításával, valamint a Társaság által üzemeltetett
honlapokon történő regisztrációval kapcsolatosan tájékoztassa az érintetteket.
Szeptember végétől a Garmin Pay okosórás fizetési megoldást is elérhetővé teszi a K&H első hazai pénzintézetként ügyfelei számára. A Garmin okosórákba a legismertebb – Mastercard, Maestro – kártyákat lehet digitalizálni, ezt követően a telefonra telepített Garmin Connecttel használhatóak NFC-s fizetésre, azonban fizetéshez elegendő az óra, a telefonnak nem kell a felhasználónál lennie.
Tovább szélesíti a korszerű, érintésmentes fizetési megoldások palettáját a K&H. 2021. szeptember 28-tól elérhető lesz a Garmin Pay is, amelyet kizárólag a Garmin okosóráival lehet majd használni.
„A Garmin órákat sokan a sport kapcsán ismerik, azonban már egyre kevesebben veszik le edzés után. Részévé vált a mindennapoknak, éppen ezért alkalmasnak kell lennie a fizetésre is, hogy valóban könnyebbé tegye a használója életét. A K&H ügyfelei is élhetnek ezzel szeptember 28-ától.” – mondta a Garmin Pay debütálása apropóján Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.
Népszerű okosóra, népszerű kártyákkal
A Garmin Pay-ben a legnépszerűbb bankkártyák – a Mastercard, Maestro - digitalizálhatóak. A fizetéshez szükség lesz a Garmin Pay Connect alkalmazásra, amely iOS és Android rendszerű telefonokon egyaránt működik. Ezt követően az arra képes okosórával érintésmentes, kártyás tranzakciót lehet végrehajtani, de ATM-eknél is használható lesz. „Az elmúlt időszak trendjei azt mutatják, hogy a digitalizáció gyökeresen átformálta fizetési szokásainkat és ez éppen az olyan megoldásoknak köszönhető, ami most elérhetővé vált a K&H ügyfelei számára. Ma már nem az a vásárlói dilemma, hogy készpénzzel vagy kártyával fizessen-e, hanem hogy minden fizetési helyzetben a számára legkényelmesebb megoldást választhassa. Ha a mindig kezünk ügyében lévő okoseszközök egyszerű, gyors és biztonságos fizetést tesznek lehetővé, miért keresgélnénk a táskánkban a pénztárcánkat? A Garmin Pay bevezetése egy újabb lökést adhat az innovatív fizetéseknek, ehhez a mérföldkőhöz pedig szeretnénk elsők között gratulálni a K&H-nak” – mondta a bejelentés kapcsán Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója
Hogy állnak a többiek?
A K&H-nál már régebb óta elérhetőek a világszerte egyre nagyobb népszerűségnek örvendő fizetési megoldások. A banknál a Google Pay-tranzakciók összege az idén áprilisi indulás óta havi átlagban 6200 forintot tett ki, a K&H-nál 2019 vége óta elérhető Apple Pay-tranzakciók összege havonta átlagosan pedig 6500 forint.
K&H ifjúsági index
A K&H ifjúsági index kutatás 2012 óta negyedéves rendszerességgel méri a 19-29 év közötti, városokban élő fiatalok elégedettségét és jövőbeli várakozásait – többek között a lakhatással, munkával, előrelépési lehetőségekkel, oktatással, egészséggel, családdal kapcsolatban. A kutatásban 2016 óta negyedévente 300 fiatal vesz részt. A minta reprezentatív a 19-29 éves városi, online lakosságra nem, kor, régió, településtípus és iskolai végzettség szerint. A legutóbbi mérés, melyet a Free Association készített - 2021. május 18 - 25. között - történt.
Utolsó kommentek